Sunday, November 13, 2011

very much prutt i magen

Men åååh vilken konstig helg.På lördagskvällen låg jag och skakade i någon slags influensa-skit,feber och värk i kroppen.Idag har jag haft sjukt ont i magen.Som maginfluensa fast utan att spy.Det stormar i min mage.Full med fis,men inget tar sig ut.Skulle ju ha en sån där fisventil som man har till bebisar.Sa det till Tom.."well,and then you can put this fart pipe up my bum and let all the wind out of my cute little anus,right!?" Han såg blek ut.Fars dag och allt..Skulle ju berätta om vad jag gjorde förra veckan,men så blev jag sjuk och orkeslös och självömkande.Fy.Jag ogillar att vara mamma när jag är sjuk.Vill krypa ner i sängen och suga på en piggelin,men det går eeeej när huset är fullt av wild ones som behöver en mammi..Nu ska jag "sova" lite.Snart vaknar Uma.Om inte av sig själv,så av min mages dunderljud.Aj.
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment