Tuesday, November 29, 2011

Världens finaste pojke.

Lughan växer och pratar.Det är så otroligt roligt när barnen börjar prata.Skrattar så mycket.Igår fick han något galenskaps moment och sprang omkring naken,försökte ställa sig på huvudet,skrek om pepparkaksgubbar och köpa kringlor till Lughie i fönstret.Slog sig på rumpan och snoppen gjorde han också,med sin trähammare.Övertrött much ;-) Han älskar sina bilar och böcker mest.Samt allt ätbart,och att gå ut.Mysa med kramar och bok i soffan med mamma utan läskig lillasyster som vill amma hela tiden ;)...Han är lugn,mjuk,envis,kraftfull,rolig.Älskar innerligt.Han kan kopiera varje ord man säger,både engelska och svenska.Med vissa undantag ;-)."Bangetin" är fortfarande ett av mina favorit-hitte-på-ord.Bärgningsbil.Också tycker jag mycket om när han säger "fläliit" om fjäril.Han säger "lussin" om russin,så lussebulle har automatiskt blivit "lussinbulle".Vid ett par tillfällen har han glatt utropat "köttbulleeee" när han sett lussebullarna tina i ugnen ;-)Han pratar om sig själv i tredjeperson,såklart.Mysigt när han benämner sig själv som "Lughie" Det låter så kärleksfullt och mjukt....Har köpt en pulka som jag tror att han kommer älska,typiskt att det inte kommit någon snö än!November förra året var det snökaos vid den här tiden och jag var höggravid.Oh sweet memories.Prinsen blir stor.Men bebisen min är han för alltid!
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment