Saturday, October 12, 2013

Sjukling

Är helt nerkörd i plugg just nu, därav frånvaron. Vill få teoriprovet ur vägen så att jag kan ägna mig mer fritt åt det jag tycker om. Skriva och så. Är ju busy mama by day och kvällarna spenderas med dvd och hazard perception och sånt. Pluggiplugg. Älskade lilla blåklockan är förkyld :*( Har vaknat flera gånger ikväll av ont i halsen och snorig, täppt nos. Min fina tjej. Dansade som en galning med henne tidigare, så som hon älskar så mycket. Tindrande flicka. Tokig. Full av liv. Att hon snart fyller tre känns helt överväldigande. Mitt lilla ljusa skrutt.  Det har blivit så kallt i York och hösten är här med dunder och brak. Vi tar en dag i taget. Huset behöver sig en ordentlig genomstädning men det är svårt med trollen. Malie är underbar och len och mjuk som sammet, men hon vill inte bli ifrånlagd/satt så det är lite knivigt att få ihop allt, städ och mat och glada barn hehe. Imorgon ska jag till kyrkan med en vän, kul :) Sen blir det Sunday roast fast vego såklart. Mitt galleri är för fullproppat för att kunna öppnas, så. No pics tonight. Nu ska jag förslag sova en stund innan Uma vaknar igen ... eller Malie. Lughán är trygg och lugn i sängen som han är för det mesta. Mina skatter

No comments:

Post a Comment