Tuesday, July 16, 2013

Kändiskär och braveheart.

Jag och T har varit tillsammans i lite mer än 5 år, och jag har finally blivit "kär" i någon annan. Hehe, min första kändiscrush sedan jag började kila stadigt! Calvin Harris. Efter att ha boogat runt en hel kväll/natt med honom på festival på BBC - så rusar hjärtat typ. Är fortfarande i stadiet där jag inte skulle neka en kyss om jag fick erbjudandet, jag är en otrogen typ med andra ord. Tur är det kanske då att det är en superstar som är upptagen med att hångla upp Rita Ora! Eectro pop/House/Dance - är min hemliga passion, älskar att dansa. Älskar mina högklackade skor nästan lika mycket som mina barn, och när jag väl slutat amma blir det nog en dansnatt en gång i månaden iallafall.

Inatt fick jag värkar. Eller, för fyra år sedan fick jag värkar. Är så sjukt rastlös idag, har så mycket att göra inför partyt imorgon och känner mig otroligt gråtmild. Min bebis. Min Lughán. Är så tacksam över att han kämpade så, den där morgonen, dagen, natten och morgonen igen. Är så tacksam över att jag fick just honom till son, mitt krigarhjärta. Mitt braveheart.

No comments:

Post a Comment