Tuesday, August 19, 2014

Livet.

Jag har haft sommarlov. Två veckor kvar tills Englands skolor öppnar dörrarna. Luften doftar höst. Nyss hemkommen från Sthlm som bjöd på både toppar och dalar. Hemmaluft, skrikande barn och njurinfektion. Snälla grannar och möte med min S. Kaffe och prat och kärlek och touch base. Har precis firat min kille färdigt igår. Min älskade, varma man har fyllt trettio år. Världens finaste. Börjar återhämta mig från resan. Minst sagt händelserik, annorlunda och ganska märklig. Glömmer nog aldrig den. Älskar min lilla familj och det vi har tillsammans. Vi kämpar som svin. Så länge vi har varandra. Har haft så mycket problem med hälsan. Hösten blir lugn. Inga galna livsförändringar vilket känns chill. Brusa lite mindre, andas lugnt och mysa desto mer. Det blir bra. Syster A är här, stannar ett par dagar. Barnen älskar det.

No comments:

Post a Comment