Wednesday, August 29, 2012

Ett blygsamt hej.

Hej älskade blogg. Sitter i andepausen. Båda barnen sover, t.o.m Lughán. Snart vaknar de och C oxh lilla A kommer på besök. Har bakat som vanligt, Ricotta och apelsinkaka med mörk hackad choklad. Det regnar mest hela tiden, alltså regn på riktigt. Hårda, vassa spjut i backen. Igår försökte en stor, röd katt äta upp Otho, men jag räddade honom. Båda barnen är äntligen helt friska. I helgen tatuerade jag mig. Nästa vecka flyttar vi, till världens finaste hus nära skolan. I slutet av September har jag en helg bokad i Sverige, bara jag. Två hela dagar, bara jag. Då ska jag sova. Det längtar vi efter :) På Onsdag i nästa vecka börjar Lughán förskolan. Är lite nervös. Mitt lilla varma chokladhjärta. Jag ska få höns. Fyra stycken. Har ni det bra? Hoppas det. Längtar efter min kamera som är sönder så mycket. Vi börjar så här. Med ett blygsamt hej.

No comments:

Post a Comment