Wednesday, May 26, 2010

JAMEN!

LughBoy smakade glarre for the very first time i helgen.Gott tyckte han!


Kylan var deppig imorse må jag saga.Har ju börjat vänja mig vid solvarma trägolv och vandra omkring nakenfis med kaffe i hand!Men icke denna morgon.Men humöret skall icke vika hädan,solen verkar spricka fram igenom molnen!Najs!

Pilt vaknade kl.5.30 imorse och ville gå UPP!Det ville inte jag,med min förkylning och kalla tår.
Men han gav sig inte i första taget sa jag fick helt enkelt ta och knalla upp med honom och koka gröt..Han började nästan genast gnälla och gnugga ögon och morra at sin arma moder.Ibland undrar jag why why why bebisar måste gå upp så tidigt och sen bete sig TRöTT!
Tur för honom att han doftar så gott och är så himla mjuk att klämma på,lille grisen!

No comments:

Post a Comment